Skrivit brev

2008-09-25 / 16:25:04

Nu har jag suttit mej ner en stund, tagit penna och sudd och skrivit ett litet fint brev till madde, så jag får hoppas att hon blig riktigt glad, hon hade tidigare skrivit till mej för nån vecka sen så jag svarade nu.. lite snet kanske..
Brevet blev ganska långt, så madde blir nog glad när det ligger i hennes postlåda på hennes fotoskola.
Annars försöker jag läsa bloggar och svara på era fina kommentarer! Tack ska ni ha! Det är så himla gulligt av er att skriva så fina saker! Försöker också följa blondinbellas liv lite, hon är på väg till London. Vill se hur det ser ut, och hon brukar ju bjuda på en del bilder! :)

Skriver kanske ikväll - k o m m e n t e r a.

Kommentarer
Postat av: Dina

okej sluta då men jag har inte härmat dig du har härmat mig! Jag gjorde en såndär före dig jag gjorde en! Du kan ju kolla sj om du vill. Jag gjorde en då jag o örjan snackade .. Så du härmade mig! :@ Så skaffa ett liv själv än att sitta o anklaga mig för att ha härmat dig!

2008-09-25 @ 17:06:29
URL: http://dajna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0