Lunchat med Olivia..

2008-09-19 / 15:48:38
Hej allemsammans! Nu har jag just lunchat med olivia på subway. Sen så storsade vi lite på stan, köpte en ansiktsmask. Sen nu sitter vi på biblioteket och har varsin kopp cacao creme, och vi ska plugga litegran. Hitlis har jag hittat två böcker jag behöver, nämligen en bok om universum, det vi ska göra en fakta bok om. Och så en bok om grunderna i photoshop cs2. Ska leta lite till snart.. Det sitter en jätte sur tant brevid mej (har vikt datorn så hon inte ser) Hon ba så fort vi kom alldeles tysta så hyper visade hon ''shhshshhs'' Vi ba okej? Sen nu gick vi på övre plan, olivia glömmde sina böcker där uppe. Nu så när jag kom sa hon att min mobil ringde, men det gjorde den inte alls. Det var olivias.. det finns gott om suyra tanter!

Hoppas ni har det bra tills om ett tag nrä jag ska blogga mer ;) Kommentera :)
Kommentarer
Postat av: Alle

Heejsan! Det finns faktiskt många sura personer, de mesta är gammlingar ;) Det är ju sant!



Kraam

2008-09-19 @ 16:44:22
URL: http://girlfriendz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0