Lisa, Belive to tour self!

2008-09-18 / 19:38:30
I can, but i havn´t belive to my self this weeks.. Ibland önskar jag bara att jag kunnde sjunga sjunka igenom soffan och känna fjädrarna och inehålls skummet och bara ligga där.. Bara ligga där och känna att allt är bra, inge bekymmer.. Och sen när jag kryper upp från den skummiga soffan så kommer jag upp i kreta, med min familj.. vi badar och solar, och jag blir brun! tänk om det vore så..

Jag måste för det första börja slappna av, jag har så mycket just nu, skolan, kompisar, min sångkarriär. Jag ska bli sångerska, det är det jag mest vill. Jag ska bli sångerska, bli framgångsrik, ge pengar till barn i andra länder.. rädda dem, ge lite til min familj och släkt, umgås med min mamma, syster, pappa, mormor, morfar, kusiner, göttingar vad mer? Jätte mycket! Jag är en person som tänker allting positivt, det är är real jag, Lisa! Ja, jag ska bli sångerska!!!!
Men dom senaste veckorna har varit anorlunda, jag har glömmt min bästa egenskap: Positivheten. Jag har bara sluddrat omkring i en värld, dagdrömmit, kommit sent till skolan varenda dag! Jag msåte skäpa till mej! Nu ska jag kämpa! Jag måste komma ihåg alting, jag kan inte komma försent varje dag, sitta i skolbänken och skriva lappar.. Nä, jag måste ta tag i mitt liv!

Kanske ett konstigt inlägg. men behövde verkligen skriva av mej.. Tyckte det var riktigt ordfullt.. belive to ur self..
men det kommer synas på bloggen, jag kommer vara skittrött.. men det är värt detta!
Kommentarer
Postat av: lisa

Nu tänker du rätt Lisa. Men nog har du varit positiv! Det var riktigt fint skrivet, bra att du är målmedveten. Kram kram

2008-09-19 @ 00:11:07
URL: http://endastlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0