Hösten är här!

2008-09-26 / 09:44:29
Nu sitter jag och tittar ut genom fönstret och först nu inser jag att träden är gul-röda.. det gick fort! Det är så otroligt mysigt att sätta sej i en lövhög och ta en kopp varm choklad. sen så har man såklart mysiga halsdukar och yllevantar.. lovely!

När madde kommer ska vi ha lövkrig.
Det har vi bestämmt, eller jag iallafall! Det är så himmla skoj! Sen finns det massa fina höst kläder och jackor som man kan köpa. Jag måste inhandla en gardinan eller hur det stavas.. haha!

KOMMENTERA MERA, HEJJA SVERIGE :')
Kommentarer
Postat av: madde

LÄTT att vi ska ha. jag kommer äga dej plutten ;) L lännnngtar ! puss (L)

2008-09-26 @ 10:32:23
URL: http://kameralins.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0