Höst snack!

2008-09-23 / 12:07:00
Jag bröjade tänka på det nu. Man går länge och sejer at snart är det höst, snart.. men man sejer aldrig att de är höst. Iallafall har jag inte hört nån seja det så länge jag kna minnas.. löven yrar ju runt på gatorna, har ingen sett det?

Många tycker att hösen är rena rama skiten, varför kan det inte vara sommar hela tiden? Det undrar inte jag. jag tycker de är mysigt.. man får ha knubbiga halsdukar runt sej och dricka varm choklad.. ofta! Sen en sen höstmorgon vaknar man, och då är det snö ute.. man går med sina skor på snön till skolan och det knaprar i snön.. sen pratar alla om snön och allt kring det.. Men då är det vell redan vinter? Låt hösten finnas till.
Kommentarer
Postat av: madde

jag hoppas verkligen inte hösten försvinner. det är myyys. ligga under film o se film, tända massa ljus, dricka the/choklad, pyssla, ha lövkrig, köpa massa fina höst stövlar ;). vi ska ha MASSA mys när jag kommer. krya på dej min götting (L)

2008-09-23 @ 12:19:52
URL: http://kameralins.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0