Sweethearts

2008-10-03 / 19:30:23

Min lilla kusin Joel har nackspärr. Jag for dit för att förlja och hämta Sebastian på dagis. Jag ville se hur han hade det och vad dom gjorde såklart. Iallafsall sa jag hej till Lilla Joel som låg i soffan och såg en film. Han brukar springa runt, runt och skrika och visa alla sina leksaker men nu låg han och kunnde inte vrida huvudet, det var inte så roligt.. Men nu är han definitivt bättre! Jag har haft nackspärr när jag var liten och minns att det gjorde hyffsat ont.

Jag hämtade sebibi på dagis med Ulrika och Elin. Det gick bra, fast Sebastian var lite trött och vi lekte lite i dagisets sandldor. Så det var ju roligt att se lite av hur dom ha det där - dom små liven ♥

Ville bara ta upp hur mycket dom betyder för mej- och hur stolt jag är att vara deras kusin. Även om dom skriker på affären, slås så man för näsblod och sånt. Men dom gör mer bra saker än dåliga och det är så förgumligt kul att vara med mina små kusiner, nu skulle bara veta alla stunder ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0