Svenska läxan

2008-10-15 / 16:27:40

Nu ska jag sätta mej ner, i en tekvart och läsa för mamma. Det är minsvenska läxa! man ska läsa en kvart per dag, fast har glömmt boken tre dagar nu så får ta och läsa tre gånger nu..

Jag tycker det är en dålig läxa, vi läser ju hela dagarna i skolan. Det gör vi verkligen! Varför kan det inte vara somi 1-2an när man fick massa roliga lappar där man skulle skriva och rita massa saker som hänt en och sånt. Det var roligt! Men det här är verkligen piss dåligt. Nog om det i allafall. Idag har jag och dina varit vänner, vi löste probelmet som nyckel i låset igårkväll. Han bara inte seja hejdå idag till dina på skolan, när vi skulle hem. Jag han ge henne lite handkräm sen rusade jag ut för att hinna med Julia - Förlåt Dina, jag ränker på dej!


Alla dagarna jag sagt att jag ska baka, har inget blivit av. Ska se om jag kan baka ikv ist...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0