Städe med stort S

2008-10-19 / 19:56:04
... Det är precis vad jag och mamma ska göra ikväll.

För det behövs verkligen hemma hos mej! Idag har jag framförallt varit med Elin och Julia, sen så var vi på coop och sense, och kikade på massa krämer och badbommber och såntdär mys. Bara tittat, köpte glass, och en dricka var. Och nu på kvällen, ska jag ju såklart städa, men före det ska jag se andra avenyn med elin. Det skulle tydligen komma en ny tjej i serien. Undrar vem.. Hum?

Awn, imorgon blir det skolan som gäller. Ska försöka gör abort läxorna redan imorgon, Förutom engelskan som vi, har på tors-fre. Men jag ska iallafall göra matteläxan, och läs läxan såklart. Puh. Det känns ibland ganska tungt att blogga och både hålla på med skolan och framförallt min sångkarriär. Fast sången är det viktigaste för mej, det är min framtid. Jag ska öva på alla sånger som ska spelas in på skivan, jobba med nya pressentationen för affishen, blogga, plugga, kompisar. Men såklart är det så roligt med allt! Ibland när det känns jobbigt med skolan och alla trubbel med kompisarna, och allt det jag skrev så tänker jag såhär: Hur fan orkar blondinbella? Det har inte jag riktigt fattat, hon är 17 år och är sveriges bästa bloggare, hon driver 2 egna företag, har skolan, och massa sånt. Det kallar jag värre! Men såklart så tror jag att hon gillar det också.

Nu ska jag se andra avenyn! Sen städa, sen sova. Godnatt alla sweethearts!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0