Panik!

2008-10-04 / 14:02:47
Herregud, är klockan så myclet, jag fattar inte nånting här.. Jag vaknade ju nyss.. Shiet vad tiden går fort denna årstid. Dina ringde och sa att det hade snöat i Boliden där hon bor. Oj, då kanske snön komme rhit snart? Ikväll ska jag kanske ut och äta med Olivia, om inte alla mäniskor stör sej på det såklart..

Här regnar det, jag sitter med mitt duntäcke och har skruvat upp elementet så nu har jag det riktgt mysigt här. Skulle haft en bra skiva och en dina som satt och pratatade med mej. vi får se vad som händer med middagen ute..

Pussar och kramar på er!
Kommentarer
Postat av: madde

gaaaah jag vill med ha snö !!! :)

2008-10-05 @ 11:29:12
URL: http://kameralins.blogspot.com
Postat av: ida

det har snöat här med igår, haha! :P Och plus att det var värsta regn vädret, som tur var så var man ju inte precis ute då, men det var på kvällen, så somnade typ halv ett eller nått sådant. Puss lisa<3

2008-10-06 @ 09:41:10
URL: http://vinterflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0