Onsdag kväll

2008-10-29 / 21:12:24
Nu är det ju onsdags kväll. I mitten på veckan kan man seja. Nu har vi ätit Middag, det lev smarrig gryta med kyckling och massa gött i. Sen blev det kladkaka, mums!

Världens bästa morbror kom hit :-) Han spelade lite gitarr med mej och elin så det var kul. Jag skafå spela in it can only get better, wiiie. Nu ska jag hem och mysa.

Förlåt för dålig uppdatering.. Men har ju släkten här, så försöker skriva oftare änn jag egentligen har tid.. Hoppas ni förstår vad jag menar.. Ni är så mkt för mej, alla läsare!

Godnatt och puss på er alla! <3
Kommentarer
Postat av: Malin

Godnatt.<3

2008-10-29 @ 23:09:57
URL: http://malinluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0