Lördag

2008-10-25 / 12:56:02
Ja, det är ju Lördag idag. Har ingen aning vad jag ska göra idag. Har igen lust att göra nått sepciellt, villket är ovanligt konstigt måste jag seja.

Elin gör sej iordning nu, så snart ska vi hem. Vill bara slänga mej i soffan då. Men jag måste städa rummet, inte värst så gräsligt men en då, det finns lite ballongoer, och massa papper på skrivbordet. Sen ska det damsugas.

Sen kanske jag hinner vara med Dina idag, och gosa med Daniella. Hon har börjat bli så stor, hon kan krypa, seja mamma, klättra upp på saker. Sen kan hon också stå och hålla i mitt ben till exempel. Men inte gå ännu... Men det kommer kan jag lungt seja. Igår fick vi bilderna från studion. Så kanske lägger upp dom snart. Vi får se, vi får se! Om ni är riktigt snälla och kommenterar förstårs :oD Just nu sitte rjag och pratar med Dina på msn. Vi kanske ska boka biljetter till Hogh shcool msuical 3, som hade premiär igår. Måste se den... GAHSH!
Kommentarer
Postat av: ida.

ska du också se den? Jag och julia ska också se den idag.. haha ;D

2008-10-25 @ 13:06:34
URL: http://vinterflikka.blogg.se/
Postat av: lina

ÄLLLLLLLLSKADE KUSIN jag saknar dig :( men på måndag ses vi hihi! älskar dig hjärtat <3

2008-10-25 @ 14:12:22
URL: http://lajnakajnd.blogg.se/
Postat av: ida.

skulle inte du få en ny design?

2008-10-25 @ 19:22:43
URL: http://vinterflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0