Hem imorgon

2008-10-02 / 17:55:14
Imorgon ska jag hem! Riktiga hem, men min säng, mitt rum och bara mitt.. Jag längtar em efter photoshop ala bilder jag redigerat som jagb ska lägga ut på photoshop, och på alla bilder jag ska lägga ut från höstdagen med tejejrna, muffinsbak med felicia på hemkunskapen, och bilder på min tema lisa shirt ;) - Ni kommer digga den fett! Haha, Undrar om nån i sverige skulle vilja vara med i mitt team, haha. Och då skulle jag göra tröjor till er och skicka ut.. hehe! Det vore super kul om det vore så billigt att posta :P då skulle jag skicka runt mina kläder, och min mobil och min mammas laptop så ni kunnde låna om di behövde.. Jag är för omtänksam om jag skickar runt en dator runt hela sverige, är jag inte det? ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0