Bastu mys

2008-10-18 / 21:22:07
Åhh...Det där var skönt. Att bara basta, och bara njuta av det kalla vattnet jag hällde över mej när det var som varmast? Låter det inte härligt? - Jo. Jag fick nått super fnatt och älskade att ducha i kallvattnet, så jag duchade mest hela tiden. Jag babblade om att det känndes så otroligt naturligt, som om jag var i en fridlyst skog, det känndes så naturligt.. Hum? Är jag riktigt frisk.. Nej! Till middag före bastusaken blev det kött och potatis, med brunsås och massa ljus och finglas. Så Mysigt! Villken slappar dag det varit. Sen var jag ju med Olivia i förmidddags och vi rastade hundarna, men hade verkligen ingen lust. Bara tjattrade om att det var så himla varmt ute idag..

Jag har varit så himla konstig idag, på ett positivt sätt. När alla klagade på kylan så sa jag bara att det var varmt sen så drog jag ner jackan lite mer. För jag tycker att det har varit varmt ute idag. Faktiskt!

Nu sk ajag läs alite bloggar och sne skriver jag mer. SÅKLART :o)
Kommentarer
Postat av: olivia

Hej vad kul vi hade jag tycker vid vorde göra om det och prata med mormor och vara med varan hoppas brorsan är lite snällare då;)

harre bra/ olivia

2008-10-18 @ 21:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0