Trötter

2008-11-06 / 19:30:09

Just nu får ni så gärna kalla mej tröttter, jag skulle inte störa mej på det.. Faktiskt!

I morse när jag skulle stiga upp gick det skit segt, sne när jag kom till skolan orkade inte mina ögon öppna sej tillräckligt, och gäspade hela dagen.. Och nu då kvällen.. Så det får bli en tidig kväll ikväll.
Det blir du är vad du äter på tvn sen blir det sängen, och läxan förstårs.

Nu sitter Elin, nöjd som hon är med sin mp4 och sina nya high school musical filmer :)

Godnatt på er, mina små mysisar!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Jag väljer saken där man kan göra en massa olika saker, typ ramar, blommor, pilar, du vet?

Sen tar jag vit färg som fyllning, och drar ner opociteten (eller vad det nu heter) till ca. 20 %.

Kan göra en grundligare förklaring imorgon kanske, ifall du inte fattar ;)

2008-11-06 @ 22:08:11
URL: http://onlylovisa.blogg.se/
Postat av: lina

vet hur det känns älskade kusin, sånadär trötta dagar äre bara att bita ihop och kämpa! sen får man äntligen sin belöning på kvällen, att få krypa ner i sängen och bara SOVA! jag tänker på er där uppe.. puss

2008-11-07 @ 12:22:01
URL: http://lajnakajnd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0