Tråkigaste inlägget i världen

2008-11-27 / 17:11:37
Nu har jag suttit här och kollat in lite bloggar. Har även chattat med Emma på msn. Även hon har försökt lära mej hur man laddar hem penslar/tester till phtoshop - Men det misslyckades.
Såklart fattar min tröga dator inte riktigt vad jag vill, så han bara hackar upp sej och vägrar såklart. Men får fråga morbror Kenneth senare då, för han kan ju lite om datorer.. Eller mycket. Jo, så var det ja.
Har faktiskt kommit fram till en sak. Det är så att många morbröder jobbar eller kan väldigt mycket med datorer. Eller egenligen kan nästan alla män mycket om datorer...Kanske? :oP Jaja, hur orkar jag ens ta upp det? Imorgon är det skola, och det är även kyrka på morgonen. Vte inte ens tiden när man ska vara där eller om man ska fara med skolan. Och ingen anan verkar heller ha koll på det för alla sejer olika saker. Till och med lärarena (hörde från kompisar, syster mm..) Jaja, jag vet hur dom är våra lärare. Det får duga. Vet inte ens om jag ska dit med min äckliga hosta.

Anyway,
Det här var ett konstigt inlägg, men ville bara skriva av mej nått. Och tog såklart det första bästa som klickades upp i mitt huvud. Nu tänkte jag krypa ner i soffan med ett glas juice. Även fats jag typ druckit 4 glas juice redan idag..Men det är ju så gott att man bara måste ha mer! Jaja, det får bli lite mys nu. Go lichis!

Krams everyone
Kommentarer
Postat av: Moa

haha, jo väldigt låångt inlägg.

Men krya på dej gumms<3

/ Moa

2008-11-27 @ 17:34:09
URL: http://moaboaloa.blogg.se/
Postat av: celinasundberg

det är bara bra med långa inlägg för då har man nått och läsa.

vi B:are skulle träffa 25 i 9 i kyrkan, men jag vet inte vilken tid ni ska träffas ?

2008-11-27 @ 18:17:39
Postat av: Mikkiz

hej.

såg att du gör blogg designer, om jag vill att du bara gör en header kan du göra det då ?

hur mkt tar du betalt etc :D

2008-11-27 @ 18:35:27
URL: http://maaajken.blogg.se/
Postat av: Göteborgsflikka (: <3

Hehhee---jag suger på att förklara -.- :P

2008-11-27 @ 18:50:47
URL: http://goteborgsflikka.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0