Tisdag

2008-11-11 / 17:57:45
Nu är det tisdag, i början av denna vecka. Villket jag resumerar som både bra och dåligt. Det känns bra för att det är en ny vecka som snart ska bildas till helg, musikvideon är klar, jag´ska mysa med godis ikväll med Elin. Och sen är jag hos mormor o morfar för mamma är på skola Tills på Torsdag.. Detkänns både dåligt och bra, förstårs!

Idag på skolan har det varit mkt mysigt, vi har haft musikvideonspelningen, tjuvkikat lite på videon, börjat med storyline. Och då haft sexualskunskap - Fnissigt värre!
Vår ''sexualkunskaps'' lärare sa nått riktigt roligt. fast han tänkte inte på det sjlälv tror jag. Alla började fnissa och det går inte förklara vad han  sa för ni skulle inte fatta. Ja, det var ialafall inte min favoritlektion. Sen ha vått veta våra nya grupper till elevens val, jag är med massa bra människor. Bla. syrran o bästisen, o syrrans bästis. Plus att vi fick bild ;-)

Det blir en härlig bild framöver tjejer - Me like !
Kommentarer
Postat av: Erica

Hej!

Ja, jag kan försöka göra en vinterdesign :)

Du kan gå in på min designblogg:

http://ericasdesignverkstad.blogg.se och följa instruktionerna under "Beställ en bloggdesign" :)

MVH /Erica

2008-11-11 @ 19:29:54
URL: http://ericasdesignverkstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0