Snart middag

2008-11-06 / 17:35:55
Awn, jag så otroligt sugen på mat. Och snart ska jag äta.

Efter maten ska vi fara till macken och hämta ut Elins jultidningspacket. För mamma o elin trode att dte var den 6:e igår, och det var ju fel. Så packetet får hämtas idag. Gissa om Elin blev sur? Men jag vore vara surare för mitt jultidningspaket har inte kommit ännu.. Blä för det!

Jag kommer få en elscooter, 515 kr och en grön mp3 som ser ut lite som en ipode. Känne rmej nöjd, har kämpat ganska lite i år men endå, jag få ju nånting iallafall.

I skolan säljer vi ju kakburkar.. Gash, har bara sålt två ännu, och jag ska sälja 16 tills på Ons, helst. Man ska ju såklart försöka sälja alla , men inget måste. Men hur som helst ligger jag här och tänker '' Ach, jag gör läxan och fixar det där efter att jag ätit middag ochvarit med Dina, sen sen sen, jag hinner!'' Inte då.. Jag hinner inte. jag måste ta tag på mitt liv.

Just nu har jag inga vardaglia rutiner alls, somnar då o då, vaknar sisådär. Mumsar i mej kakor efter skolan, sen leker jag och låtsas som att inga läxor, uppgifter finns.

Jag har funderat på att hjälpa till o handla, laga mat oftare o massa sånt så jag gör sånt istället för att frossa kakor o se mtv. vad tycker ni, smart eller osmart?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0