Shoppingdagen

2008-11-21 / 20:15:06
Nu är jag hemma från en shopping dag med dina..
Vui har haft super kul. Hittade massa fint som jag kanske slänger upp på bloggen sen. Först när vi kom dit så shoppade vi lite. Jag köpte: present till Liza, tröja, pyamas, tigths, godis, och underkläder. Sen så fikade vi lussebullar och choklad. Men det var inte god choklad, så vi gick till ett annat café lite senare av dagen och köpte en läsk. Sen satt vi där med godis till. Mysigt! Dina köpte samma saker, fast en annan tröja. Det var så mysigt att gå runt och för lite julkänsla.. Åh!
Imorgon är det Lördag, och Liza fyller år. Jag och Dina sak fara o bada före, sen ska vi fixa oss lite. Raka benen, plattahåret och lite sånna mysiga sysslor som vi tjejer vill göra ibland.
Idag har vi även bakat knäck, jag dina och Liza, till basaren. Vi hade det rå mysigt med julmusik och tomteskum.
Nu har vi även delat upp dom på fina plastfat med foliepapper.. Gött!

Vi har även målat naglarna rosa och blåa - Natti natti!
Kommentarer
Postat av: Moa

SÅ ROLIGT! :D

2008-11-21 @ 20:42:17
URL: http://moaboaloa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0