Saknar

2008-11-08 / 21:39:09
Hej på er igen!
Åh vad jag hade det så mysigt nyss, satt och kollade på massa gammla bilder tills jag hittar en gammal bild på mej och min gamla kamera. Jag saknar den så mycket. Jag sålde den till en kille från Göteborg. Och nu vet jag inte hur han mår, om han trivs bra eller om han kanske dampat på den och trampat sönder honom? - Nä, det kan inte ha hänt. Jag själv kanske inte är så otroligt vacker  På deb här bilden, men ibland får man faktiskt ta och bita ihop och ta vad man får. eller vad sejer ni? :-) Det var i somras, önskade mej den här kameran eller tja det var ju i april när jag fyllde år som jag fick den men önskade den på sommaren. och jag fick den, jag fotade som en galning och hade många fina minnen tillsammans med den här kameran. Nu måste jag köpa en ny elle råtminstonde få min nikon i julklapp, i want to have it now. Vill ju kunna ladda upp massa bilder varje dag till er och hoppas att få nån kommentar. Det vore så mysigt att få riktigt proffisga bilder igen och redigera dem i photoshop och sen blir dom ännu bättre! Åh!
Kommentarer
Postat av: Moa

jadu, men det blir nog bra med en ny kamera oxå!

Den där kameran va vacker :)

Killen har den nog säkert någonstans oxå :D

2008-11-14 @ 16:53:43
URL: http://moaboaloa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0