pensel trubbel

2008-11-26 / 09:21:05

Nu har jag sutti och försökt ladda hem lite nya penslar till photoshop. Malin guidade mej via msn och hon föklarade tillochmed via bilder hur jag skulle ladda hem (lite överdrivet, men) Och så laddade jag hem massa fina penslar till massa deisgner jag planerat att göra. Efter att jag suttit här så flitigt och laddat hem massa penslar så måste man ju starta om PS om man ska andända dem. Så jag gjorde det, och vart är penslarna?
- Borta förevigt :o) Dom vägrar dyka upp i mitt photoshop. Och har kollat överallt, in och ut. Åh, vad jag hatar sånt här skit ibland..

Igår kväll såg jag lite Tv, åt kladdkaka och myste på. Sen snackade jag lite med mamma medans hon bäddade rent i sin säng.. Efter det samtalet om massa saker, bloggdeisgner, skola, och allt annat sommnade jag som en sackor säck på ett golv.. Åh, det var härligt. Men då var ju mamma tvungen att väcka mej såklart och be mej gå på toan och ta av mej kläderna och lägga mej i hennes säng (inte ren bäddat klart, för hon hjälpte elin med nått mer)

Jag har märkt en sak. Det är att jag är sjuk ofta nu för tiden. Mamma sejer att jagäter för dåligt - Och jag håller med..
Äter väldigt dåligt..Faktiskt! Och just nu äter jag riktigt tiktigt dåligt eftersom att jag är sjuk.
För dåligt.. Mycket för dåligt.. Alldelles för dåligt faktidkt. Kansk äter en macka o frukt då och då.

Idag ska jag slappa här hemma, blogga, surfa, vila och städa lite. Ha det bra!
- i snöstormen, huuu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0