Morogn lista

2008-11-28 / 10:10:03
Jag har inte lagt upp en lista på hur länge som helst. Så vi kör igång med en lista här.

Vad har du för intressen?
Svar: Sjunga, mitt störts intresse! Stå på scen också. Fotografera, dansa och vara ute. Umgås med människor, släkt, vänner familjen. Jag är väldigt social av mej!


Pinsammaste som hänt dig?
Svar: Det finns många. Men den senaste riktigt pinsammaste saken hände mej för kanske 2/3 år sedan. Då var jag och badade med min min familj plus mammas kille och hans 4 barn. Då gick jag och solveig och bstade. Efter ett tag gick vi ut och då sträckte jag på mej och hållde på (utanför polen) Plötsligt såg jag att alla stirrade.. Var naken..

Tänker du mycket på ditt utseende?
Svar: Såklart är det viktigt för mej att ha kammat håret och bortat tänderna. Jag tänkter lagom mycke tpå mitt utséende. Men perosnlighetetn är mycket viktigare. Utsidan räknas inte på hur en person är som person.

Vad är din favvofärg?
Svar: Gillar många färger, men rosa, mörklila och brun är ärgerna för mej i vinter. Och svart ich röt. Oj, många!

Har du en pojkvän/flickvän?
Svar: Nej!

Vad tycker du om Kissies blogg?
Svar: Nej. Renututsagt hatar jag hennes blogg.


Har du gjort något du ångat? Vad?
Svar: Finns många saker man ångrar och inte ångrar.. Men bara negativa saker. Sejer inte vad.


Prickigt eller randigt?
Svar: Både och.

Hur mycket får du i lön/månadspeng?
Svar: Jag får 200 kronor i månadn. Sen får jag kläder, godis och sånt. 200 kronor ska räcka till vad jag vill köpa själv. Kanske nått på stan typ smink eller kanske en tidning.


Vad tycker du om Kenza, Blondinbella, Kissie och Stinalee?
Svar: Jag tycker om stinalee. Hon är en rolig bloggerska! Sen tycker jag kenza är bra också. Men blondinbella och kissie dissar jag rent ut av utan tvekan. Läser alla då och då.

Favvoglass?
Svar: Inte ens stor glasätare! Men jag gillar en liten mjukglass med saltlajkrits strössel. Ren favvo!

Vad fick dig att börja blogga?
Svar: Jag satt vid datorn och på nått vis klickades jag till metrobloggen. Började blogga nån dag, visade systern och kompisen. Tipsade alla, bytte till blogg.se. Nu bloggar nästan alla mina ävnne rockså! Kul!


Vilka färger gillar du mest på kläder?
Svar: Svart är fint. Vitt med. Gillar guldiga tryck.


Vad skulle du göra om du vann en miljon?
Svar: Jag skulle göra mycket. Resa, köpa massa saker. Ge bort pengar. Absolut inte ha pengar regn!


Vad tycker du om politik?
Svar: Politik, ekonomi och alla dem där orde betyder nått. Och när jag hör dem tänkter jag på nheterna. Blandar i hop dom. Vet itne riktigt vad det betyder. Men ekonomi är pengar. Eller? ;oP



Varför bloggar du?
Svar: Jag orkar nästan aldrig skriva dagbok. Så nu bloggar jag blogg istället för att få ut massa saker. Känns skönt att skriva av sej massa saker och sen får man kommentarer av andra människor..Det är jätte kul tycker jag!



Vad brukar du göra på fritiden?
Svar: Massor. Det blir mycket..


Har du någonsin fått elaka kommentarer?
Svar: Ja, det har jag fått.. Det är inte kul.

Hur många timmar sover du på vardagar?
Svar: 7-11 timmar.

Vilket presentkort på 2000:- skulle du välja; Kläder, Smink, Teknik eller konst?
Svar: Svåraste frågan! Ingen aning. Kanske kläder.

Vart har du släkt förutom sverige?
Svar: Tror itne jag har släkt i nått annat land. Längst ner är Lidköping och stockholm.

När fyller du år?
Svar: 29 april

Kommentarer
Postat av: Fanny

29 APRIL! äger! ;)

2008-11-29 @ 11:51:28
URL: http://fannylovbom.blogg.se/
Postat av: melinda

nej fan va pinsamt det måste ha varit :]

2008-11-30 @ 11:35:34
URL: http://veertinjr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0