morgon mys

2008-11-25 / 08:49:10
Nu har jag vaknat till lite. Har legat här is offan och kollat in lite bloggar. Finns många bra bloggare här ute i världen! Faktiskt är dom flästa även bättre än blondinbella, kenza och alla andra ''stjärnor'' Tycker inte om dom för dom skriver bara om sina idiotiska fjortisliv med massa drinkar, och hur kul är det att läsa? Tråkigt.
Det är så mysigt att ligga i soffan med tjock sockar och täcke och bara mysa. Fast att vara sjuk är ju minde fantastiskt.. Hatar att vara sjuk det är tråkigt som tusan att bara ligga och glo i taket..hela dagarna!
Idag tänkte jag även försöka göra klart Linas design och kanske få börja på nån ny om nån vill ha? 

Jag gjorde klart kajsas design igår! Här är den! Har ite riktigt smällt ännu att jag äntligen lyckats göra en riktig design. Fråga mej inte hur, svaret blir att öva.


Nå, vill du ha en deisgn gratis? Kommentera isf :o)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0