Måndag

2008-11-17 / 18:02:05
Oj.. Denna dagen har kännts upp och ner vänd. Känns som om det är Tisdag, väldigt mycket också.
Mina jultidningar ha kommit! Ska hämta dom ikväll.. wiiiie.
På skolan har vi bara  skrattat idag känns det som, mycket kul. fast efgentligen är det inget speciellt roligt som hänt. men alla är så babbliga på måndagar...

Har väldigt pra planer inför helgens äventyr...
På Fredag förmiddag ska jag och dina och Liza baka till basern hos mej efter skolan.. Sen på lördag ska jag och Dina ut och shoppa lite presetnter till Liza, för på kvällen ska hon ha fest.. Sen måste jag köpa en huvtröja! På söndag är det skyltsöndag. Så ägnar den dagen till det.. Fast måste komma ihåg att det bara r Måndag.. Juste... Suck..

watever.. Vad händer hos er på?
Poks!
Kommentarer
Postat av: Alle

Ska ni ha ännu en tillbasar?? Baka lite åt mej också då ;)

2008-11-17 @ 20:42:29
URL: http://girlfriendz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0