Lider med dej..

2008-11-18 / 18:30:47

Glömde seja att jag verkligen är jätte ledsen idag.. Olivia ligger på sjukhus.. Och jag vet inte när hon kommer tillbaka.. Det är nått med hennes mage. Och du ska veta Olivia att jag lider med dej. Ut och in. ag finns här för dej..

Hoppas att Olivia, min älskling blir bra snart. Är jätte orolig och ledsen.. Ni får gärna  ika in på Olivias blogg och önska henne lycka till eller nått.. Tror det skulle kännas bra för henne!
Ringde nyss oc dom sa att det kan dröja innan hon kommer tillbaka.. Olivia, ring mej när du kommer hem!

Här besöker du Olivias blogg, skriv nått fint!

Kommentarer
Postat av: Kenneth

Bra att du bryr dig om dina vänner.

2008-11-18 @ 22:32:24
URL: http://kenasblandning.blogg.se/
Postat av: olivia

tack lisa hoppas jag blir frisk vänner för livet!

2008-11-19 @ 12:15:41
Postat av: elinL

viken olivia?

2008-11-19 @ 17:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0