Julkort

2008-11-28 / 09:49:27
Nu har jag städat färdig. Och tänkte nu göra en utlottningsdesign till er.
Städningen gick jätte bra och nu återstår bara damsugning och sånt, men det får nån annan göra. Fats jag älskar att städa. Förstår itne varför, men det är så kul att göra fint och se att det blir ett resultat efteråt.

Anyway,
Igår gjorde jag och Elin julkort. Jag orkade bara göra tre stycken. Men blev väldigt nöjd. Ohc bilder lär dyka upp senare i helgen. Slog in dom i fina kuvert som följde med julkortspaketet. Det blev underbart! Go Lichis!

Krams krams!
Kommentarer
Postat av: Bea

Gud så snygg blogg du har! Härliga färger :-)

2008-11-28 @ 09:58:36
URL: http://ridlycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0