Godmorgon

2008-11-26 / 07:59:33
Godmorgon föresten!
Idag är det en ny dag, fortfarande sjuk. Men på bättringsvägen! Det känns bra att snart få komma tillbaka till skolan och få lite rutiner, inte sita vid datan en hel dag. Det ska bli kul att träffa alla kompisar då också.

Igår var ni riktigt bäst! Jag hade 65 besökare och på ett inlägg 17 kommentarer! Bra hörni, det är så här det ska se ut!
Gjorde även Olivias design igår, men den är inte klar, sen har jag 2 två på tur..

Vill medela att jag inte kommer göra nåra deisgner idag - Är sjuk, och måste få chilla en dag :oP
Kommentarer
Postat av: Lisa

Lisa, jag äger / mej själv.

2008-11-26 @ 08:42:52
URL: http://endastlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0