Fredag morgon

2008-11-28 / 08:45:07
Godmorgon,
Nu är det äntligen fredag. Känns skönt att få helg och slippa sitta och gruva se ligga efter i skolan. Stannade hemma idag med, känner mej inte irktigt 100% riktigt ännu och jag vill försöka vila till mej rodnentligt idag så jag ha det kul i helgen. Himmlen är rosa här ute, riktigt mysigt! Och sön kommer det bara mer och mer!

Igårkväll hade jag förbaskat ont i örat. Trode först jag had eåkt på öroninflammation men det var det inte. Helt borta efter att jag tagit näspray och efter att jag sovigt. Egentligen skulle jag gå imorse men bestämmde mej i asista minuten att stanna hemma så ska ringa mamma och medela det.

Kramsi krams!
Kommentarer
Postat av: Moa

Det är jätte mysigt när himelen är rosa!

Ååh :)

2008-11-28 @ 13:31:53
URL: http://moaboaloa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0