Älskade Madde

2008-11-04 / 20:21:11
Awn, hittade ett paket under min bäddade säng. Som madelene bäddat ;) Det står att det är till mej från madde, och att det ska öppnas vid läggdags. Åh, vad spännande. Ska öppna det ikväll och så får ni hålla er till godo till imorn! Spännande! Det blev en gråt skvätt i hennes famn och sen i telefon luren.. Jag älskar madelene så otroligt mycket..Nästan så jag är nykär.. Oj!

Nu har jag tiitat lite tv. Mysigt.

Jag medelar er att jag inte ska bloggpausa, men jag komme rinte skriva lika ofta under några dagar. Men vi får se om det blir paus efter ett tag. men inget långt paus. Det går inte.. thihi.

Kommentarer
Postat av: madde

hoppas du gillade den hjärtat. jag älskar dej <3

2008-11-06 @ 10:57:03
URL: http://kameralins.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0