Vad ska jag kalla denna dag?

2008-07-17 / 19:58:50

Hej kära läsare!
Tack för alla gulliga och roliga frågor! ni är så snälla..
Vad ska jag kalla denna dag igentligen?
Knasiga, knäppa roliga dagen?
Det har varit skratt, svett och tårar haha allting på samma gång.

Imorse ringe det en kille på mobilen.. men märkte nyss att batteriet är trasigt najs!
Sen så jobbade jag lite med staketen.
Sen for jag jag och jessica och elin till expert, elgiganten och Europamöbler.
haha villken stund ;)
Vi satte oss i en stor säng där ingen va och snackade och låg och kramades i 2 timmar haha..
sen märkte vi att det var en kamera som filmade oss. hehe...


Juste vi köpte oxå mjukglass :) köpte med salt lakrits strössel , me like.
När vi kom hem regnade det så inget mer jobbande.. huhu
Juste, kollade lite på min älskling nikond40 snart är du min! :)
hahahahaha :)
Längtar!

Nu blir det lite latjo lajban haha skojade..
Förlåt för att jag aldrig lägge rut skvaller,modemat eller ngt på länge..¨
men det är ju sommar så man vill vara ute.
Senare i höst så kommer det mer, jag lovar!

ses imorrnn..
Juste jag o solan ska stå på loppis wiwiwiwiwi :)
på söndag!
Kram lisa

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej Lisa, hur kan du göra en sådan snygg design? Haru fått photoshop eller? ha en bra sommar, så kanske vi ses någon dag.

2008-07-17 @ 20:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0