Historien med dom tre laptoparna

2008-07-19 / 23:02:13
Hej allesammans!
Imorse hämtade vi kusin Lina på falhlmark asså ske-ås flygplats! ;)
Det var gött, såg Loffe Karlsson från Göta kanal och nån annan kändis vene vem haha..
Sen for vi hem och gjorde frukost, det var så mys vi satt hade tända lju mm men just näre var så mysigt
så spillde jag te över hela benen..
AAAAAAAJJJJ..
mamma fick typ panik och lina med eller ente panik bara lite rädda kasnke.
fan va ont det gjorde!


Sen har vi varit på 2 stycken loppisar nice hittade ingenting..
boooooring.
Sen så har vi varit på Trästock och lyssnat på musik det va inte så skoj faktiskt..
vene vf men aja skit samma..

Imorgon ska jag och Solveig stå på loppis gött, hoppas på massa sedlar och pengar efetåt!

Jaja nu sitter vi här jag,elin&lina med varsin laptop, mamma ären endå som inte har nån, men hon ser tv ;)
skärmfamiljen AB ;) HAHA

yees snart ska jag få det lilla rummet, ganskka skönt har bara haft stora rum , ganska
knas..
jaja pusshej


Kommentarer
Postat av: madde

haha mys. hoppas ni har skoj ! <3

2008-07-20 @ 12:50:20
URL: http://maddski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0