Frågestund del 2

2008-07-17 / 19:51:36
Nu svara jag å frågorna lite tidigare.. äre ok? :)

Erbjudande
Time to make some money?
I samarbete med Plus i Kassan erbjuder vi just nu 20kr när du registrerar dig. Sen är det bara att tjäna lätta pengar på bloggen.
Utbetalning varje månad!
Läs mer:
http://sannornas.blogg.se/2008/july/i-samarbete-med-plus-i-kassan.html#comment
Hej! Tack för länken är de gratis ? :)

heej min guliga lisa.!<3
jag har en fråga till dig.
- saknar du efter skolan.??.
Hej på dej! Nej det gör jag verkligen inte.. huhu :) Du då?


Okeej. Har du nånsin varit kär?
Nånsin fått hjärtat krossat?
Vilken e din favvoglass?
Där har du tre fråger i alla fall :P
Kram!

Hej!
1. Ja det har jag såklart !
2. Ja men inte i kärleksbranchen ;) som tur..
3. Gillar inte glass så mkt och dom glassarna jag verkligen faller för är borta redan nästa år.. helt knäppt!
Gilar iaf mjukglass med saltlakritsströssel ;) sj då?
Kram själv vännen :)

Vitt eller Svart?
Surt eller Salt?
Choklad eller Lakrits?
Vanlig coca cola eller coca cola light?
haha (A)
1. Vitt men gillar bägge och..
2. Salt
3. Lakrits
4. Coca cola , men är inte så förthjust i cola men endå :-)

vilken är din favoritblogg? :)
Ojj du.. villken svår fråga.. läser många varje dag på framsidan men jag gillar http://www.amandiss.blogg.se/ hon är tevlig, lite smått galen och rolig! Hon skriver mkt om mode hon!

måste dra o jobba, men jag lovar att skriva sen :)
loove / M
Jobba på du , ses sen ;)


Hej!
Jag skickade en bild av designen till hennes mail :)
Hoppas du får en trevlig dag!
MVH /Erica
Okej kram! :)

Ciaoo min lilla Lisaa!
här har duee en fråga,
Vem är den sötaste kille du sett i år ( 2008 ) ??
; D hare braa Kraaam/ Jessicaa
Ciao Jessica!
Den killen vi såg på stranden ;) han är uuuuuuureeet ;)

ush ja vet inte alls några frågor men okej !
har du varit riktigt kär någon gång ?
Nää faktiskt inte rikigt förutom killenovan (läs) :)

Min fråga e till dig vilka shorts du tycker jag ska köpa? dom mörkrosa eller ljusrosa:)
Ojj villken häftig fråga! :) Jag gillar dom ljusrosa mer ;) Ta dom du känner för , dom du andvänder mer ? :)

Är singel?
Saknar någon just nu?
Är rädd för att bli övergiven?
Svär ofta?
Sjunger i duschen?
Är en morgonperson?
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan?
Skrattar åt dina egna skämt?
Vill ha barn?
Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis?
Har du pussat en groda?
Kan du hjula?
Biter du på naglarna?
Vad skulle du göra om du vann en miljon?
Vågar du hoppa fallskärm?
Har du sjungit inför publik?
Spelar du cs/wow eller något liknande spel?
Följer du mode?
Är du hungrig?
Är du blyg?
Din första riktiga kärlek?

DÄR har du lite o göra götting hahaha :D
saknar dej. <3
1. Ja de är jag..
2. Njaa , inte direkt.. sj då?
3. Ja det är väll alla , fy så hämskt!
4. Det har blivit mkt bättre med mitt svärande! ;)
5. Ja de gör jag ibland! :)
6. Beror på , om jag ska göra nått kul den dagen vaknar jag rätt tidigt :)
7. Tror inte det kanske om jag fick ngt för det :) men nja..
8. Jaa det gör jag! haha alla tycker att dom är konstiga men endel skarratr med mej, tack till er! :-)
9. Ja de är klart att jag vill ha barn ;) !
10. Neeeeeeeej det skulle jag inte.
11. Ja jag har pussat en groda :) pusspuss
12. Ja men måste öva upp innan jag hjular haha ;)
13. Nej jag hatar att folk biter på naglarna.. äkligt!
14. Ge pengar till nära och kära.. köpa massa saker!
15. Skulle vara kul ;) Kan du fixa så jag få hoppa :) (a)
16. Ja jag har sjungit inför publik flera gånger! :)
17. Nej spelar inte spel på data/Tv
18. Nja , köper det som finns inne , det är väl mode det ?
19. Nej mätt men en godis skulle sitta super ;)
20. Nej jag är verkligen inte blyg haha ;)
21. Hmm.. hurså? :)
Tack ska du ha :-)

Vilken badplats har hittills varit bäst i sommar?
Vad vill du äta till middag imorrn?
Ditt roligaste minne?
Båt eller stuga?
Färg på nagellack?
Hur vill du att resten av sommarlovet ska se ut - vad göra?
Någon söt grabb på gång?
Visst vill du göra frukost till din mamma imorgon?
1. Det var i sjöbotten och byske :)
2. imorgon ojj... tacos ;)
3. Det finns massor bla att vara med familjen , älskar dej mamma <3 och när jag och dina jsöng vår lååååååt :)
4. Både och sovbåt är kul och mysig stuga är kul , men båt är min favvo :)
5. Genomskinligt nagelack!
6. Nej.. bara han på stranden!
7. haha neepp dte vill jag inte! Göre själv mamii ;)

Tack för alla frågor! Jag älskar er!! <3

Kommentarer
Postat av: JONNA - bättre än blondinbella!

sv; hehe kul e frågor :>

2008-07-17 @ 19:54:41
URL: http://joonnaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0