Naoooaww

2008-12-20 / 12:21:24

Det måste ha flugit i mej nånting, för jag sitter här hemma och vrålar ut massa hårdrocks skrick hela tiden! Fattar inte vad som är med mej! Det kommer mest ut massa ord som t.ex ''naaaaoow, haaaoow, waaaawaw'' och så vidare..Fattar inte vad som flugit i mej, jag hatar hårdrock, uhhuuää..
Tro inte bara att jag sejer det, utan jag gör rösten riktigt ''kizz'' ljus och har nu suttit såhär i några timmar..

Gick upp till Elin och sjungde ''Kan du skriva i din blooooogg'' Det gick inget vidare, fick som svar sjungandes nej, och att jag skulle kancka och varför jag sa hejdå.. *pust*

whatever, jag vet att det går bättre nästan gång :oP Eller?
So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0