Mysigt värre

2008-12-26 / 22:54:58

Gokväll,
Har varit ute med Ida lite och fotograferat en limosuine. Haha! Fråga oss inte varför men det stod en limousine här ute så vi frågade om vi fick fota det. (tyvär dåliga bilder) Bilderna blev lite dåliga eftersom att jag försökte att itne få in personerna som stod utanför på bild och sen så stod den lite snett till, men men..

Hra just klivit upp ur badet. Fick massa spa grejor av Annica i julklapp, så andvände lite av dem. Gud, så mysigt det var. Så nu luktar jag ju karamell!

Hra börjat fundera om jag ska göra en ny design.. Det pillrar i fingrarna på mej, så vi får se vad som händer med det.
KRAM!

Kommentarer
Postat av: Kenneth

Lycka till i morgon med objektivet.

Jag har en skiva här till dig med AD ;-)

2008-12-26 @ 23:04:27
URL: http://kenasblandning.blogg.se/
Postat av: lina

Men hallå, du fick faktiskt SPA-grejerna av mig med! :( hahaha, vi ses snart hjärtegull!

2008-12-27 @ 12:38:27
URL: http://lajnakajnd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0