Mys fredag

2008-12-12 / 19:15:53
Nu har jag hjälpt mamma lite i tvättstugan. Och hon har varit och handlat chips, skruvar och en choklad ask. Det ska ätas under Idol finalen som börjar om en timme.. Oh, vad jag längtar! Lillsyrran sitter och håller på med sin blogg och skriver. Hon är jätte nöjd över sin nya design som jag gjort! Mamma, välrldens bästa mamma har gjort klart sista täntan! Grattis mamma, du är så dutti så! Jag älskar er!

Mamma har beställt massa kläder bla en svart kappa, ett par skor och sånt. Åh, ska be mamma beställa lite saker till mej med efter Jul. Det känns som om efter jul är om 100 år.. Men bara om 12-13 dagar! Yey!

Anyway,
Nu har nu har ni fått er ett litet inlägg med mycket ord och funderingar, beröm och beräellser. Det får duga för kvällen. Glöm itne att tycka till vem som ska bli årets idol 08 här nedanför!

Se you later!
Kommentarer
Postat av: Carro

sv : Hej

2008-12-12 @ 19:55:21
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0