Morfars födelsedag!

2008-12-10 / 15:58:13
Denna dagen har varit rent utsagt konstig! Vet itne varför, men den har varithelt jäkla sykad. Inte på ett dåligt sätt men alla var så knäppa idag på nått sätt. När vår lärare berättade om nån instruktion så kollade jag runt i klass rummet. Då upptäckte jag att vår klass var sykad!

Fanny satt och tittade i taket och blåste med kinderna. Krille busade vid sin bänk med papper. Dina försökte få uppmärksamhet genom att titta runt. Oliva lekte med ett godsidjur. Alla andra sat också och sykade..
Så jag började garva, garva garva!

Uch vad skönt att det är första lucia framträdandet imorgon Och på Fredag andra.
Jag och dina har ställt till våra klänningar i en hörna där vi kan slänga av oss kläderna. Imorgon ska vi öva efter lunchen tills vi slutar. För elunchen ska vi möblera om klassrummet till basaren som är efter lucia framträdandet. Och märka loppis sakerna då..  Sen på kvällen gäller det. Hoppas maya inte blir yr så hon svimmar när hon är lucian. Kronan är as tung! I hope it looks god.

Cio friends!

Idag fyller världesn bästa morfar år också!!! Grattis!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0