Lördag kväll

2008-12-20 / 23:47:25
Godkväll människor! Nu har jag myst på här vid datorn ett tag. Tog mitt duntäcke och hedde den i kontorsstolen så sitter och myser här med min bilpåse som snart är slut. Blir ganska less på bilar efter ett tag.. Fattar inte varför, men dom smakar ju ganska lika.. Blir lite enformigt. Därför köper jag mest lösviktsgodis. Men köpte lite annat idag.

Elin har tjatat nu i några dagar att tona håret hon med, så nu har hon i hårfärg. Blir nog bra det med!
Mitt håt har blekits as mycket, det bara rasar färg :o) Värsta glad! Nog snackat om det..
Mamma har haft lite främmande som firat hennes examen, och hon har fått sej lite gött! Dom har suttit där nere och snackat i några timmar. Kul att höra att de har kul, thihi!

Nu ska jag nog sova! Inte lika mycket bloggande imorgon...
Peace people!
Kommentarer
Postat av: Dina

GOD JUL PÅ DIG <3

2008-12-21 @ 00:04:16
URL: http://dinaluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0