Lågt som fan

2008-12-14 / 21:10:07
Denna söndag har varit bra, görutom lite tjafs imorse som fort glömmdes. Nu efter allt mys i köket tänkte jag sätta mej och skroiva ett blogginlägg om denna dagen.. Fast tror ni jag pallar? - Nej!

Nån tönt har såklart varit in och kastat en ful kommentar! Kan man intelåta bli? Om man endå ska läsa min blogg så skriv nått acceptabelt eller inget alls. Läs inte då om det suger så mycket! Eller palla ens sätta på din dator?
Inte för att jag bryr mej, men så jävla lååååggtt.

Fattar ni inte att det är lätt att kolla IP? Inte för att jag kommer typ bry mej om den som skririvit det. Tycker bara det var liiite lågt?

Ingen lust att skriva mer.. herreå..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0