Kvälls lista

2008-12-12 / 19:05:57
Tycker det är kul att svara på frågor via listor. Men har nästan aldrig tid.. Så sätter mej nu och tar god tid över.
Kopiera denna med, och svara!

1. tre namn jag lyssnar till:
Lisa, duu och marklund
2. någonting jag tycker om med mig själv:
Min sångröst, min positivihet och mitt utseende. Är stark. HVAH!
3. någonting jag inte tycker om med mig själv:
hurså?
4. detta är jag rädd för:
Mycket!
5. tre saker jag vill ha varje dag:
pengar, familj, kul.
6. tre saker jag absolut inte kan göra:
sitta stil, äta för mycket godis. Gå själv ute när det är mörkt.
7. detta tycker jag om att göra:
Stå på scen
8. detta vill jag göra just nu:
Äta god middag
9. bästa känslan:
Ingen aning
10. värsta känslan:
Finns riktigt många!!
11. egenskaper jag gärna vill att min partner har:
Hur menar du?
12. är jag kär just nu
Nej! Men intresserad..
13. jag vill gifta mig?
Nej, vill inte det. Vill slösa alla dess pengar på annat.
14. följande saker vill jag göra innan jag dör:
myyyckket!
15. min käraste ägodel:
Oj, finns massor!
16. något jag vill ha i present:
Nikon D40
17. detta har jag på mig just nu:
Om jag ska vara exakt. Trosor, Vh, röja, mjukisar och mascara! :)
18. favoritkläder:
mjukisbyxor och en skön tröja
19. favoritdjur:
Oj, jag tycker det är mysigt med ett djurfritt liv.. Men apor är jätte fina, och delfiner, hästar..Kattungar!!
20. följande musikstilar tilltalar mig mest:
Tilltalar? Om det betyder ''stämme rin på min perosnlighet'' så är det poppigt och hoppig musik.
21. favoritlåt just nu:
HAVA vet inte!
22. roligaste/tråkigaste ämne i skolan:
Roligaste är MUSIK!! Tråkigaste är matte.
23. stjärntecken:
oxe
24. en bok jag älskar:
Petter lidbecks deckare med tre tjejer
25. en film jag älskar:
Massa..
26. tv-program jag gillar:
Andra avenyn
27. favoritdoft:
Fizzy
28. detta äter jag gärna:
Skummtomtar och frukt
29. dricker helst:
Just nu, julmust.
30. favoritgodis:
Massa, tar det flesta..
31. hit vill jag gärna åka på semester:
Grekland
32. färg på mina ögon:
Blå-gröna
33. min längd:
1,58 cm
34. jag tror på:
Mamma, och massa andra!
35. jag spelar:
Spelar ?
36. person jag beundrar:
Massor av folk.
37. så här bor jag:
en blå 4:a med nytt golv (a)
38. antal döda krukväxter i hemmet?
Kanske 2 ?
39. det här tänder mig:
Hurså? :)
40. det här gör mig avtänd:
Hurså?
41. favoritfärg:
Mörklila och rosa, rött och svart
42. favoritcitat:
''Man får inget man vill om man inte kämpar''
43. en hemlighet jag vet:
En hemlighet finns till att bevara..
44. bästa present jag fått:
Vet inte, kan inte komma på bara såhär på rak arm precis!
45. senast köpta skiva:
Olas hits när jag såg honom.
46. det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:
Vet inte :)
48. udda förmåga/egenskap:
Hur menar du?
49. om jag vore ett djur skulle jag vara:
Ett vatten djur tror jag, eller en fågel.
50. vad lyssnar du på just nu?
När mamma och Elin paratar, och tv.
51. vad har du gjort/ska du göra idag?
Jag har gjor massor :)
52. Älsklingsplagg?
mjukisbyxor
53. Älsklings låt?
Många!!
54. Älsklings restaurang?
Restaurang, hum? Men mataffär är subway
55. när badade du i en pool senast?
Kanske 3-4 veckor sedan.
56. har du varit med i någon skolpjäs?
Ja!
57. hur många barn vill du ha?
minst ett högst tre
58. vilken musikstil tycker du mest illa om?
Lugna sorjliga emo låtar.
59. har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?
vValet har redan varit, och jag sejer bara rätt man vann!
60. vad har du för TV-kanaler?
Massor.. men inte dåliga nikolodion.
61. har du åkt moped någon gång?
Ja!
62. har du busringt någon gång?
Jo, det är kalrt!
63. har du fått felparkeringsböter?
Nej..
64. har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump?
Jga har hoppat en liten bungy gump. Och det är ju kul. Ja, om det var en liten.. inte en stor mega från ett flygpaln.
65. vilken är den plats längst bort som du har besökt?
Lidköping.
66. har du en egen trädgård?
Ja, eller vi!
67. vilken är din favorit bland tecknade serier?
Ingen, kanske simpsons
68. kan du alla orden i nationalsången?
Nej ? kanske ska se: du gammla du fria du fjäll höga nord.. Sen tog det tyvär stopp.. Förr sjugde jag ''du kvällshuggna ko'' lärde mei irl förra året *nöjd*
69. badkar eller duschkabin?
¨Både och!
70. vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
Jag vet inte.......                                                                                                                                                                                          71. favoritpizza?
Gillar inte pizza så mkt.
72. chips eller popcorn?
Chips såklart!
73. vilken färg på läppstift använder du?
Andvänder inte läppstift
74. har du rökt jordnötsskal någon gång?
Haha, kan man det ? Nä, ska inte det heller..
75. har du någonsin varit med i en skönhetstävling?
Nej.
76. apelsin- eller äppeljuice?
Apelsin såklart.
77. vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
Mamma o Elin, sybway.
78. favoritchoklad?
marabom kexchoklad
79. när röstade du senast?
Jag vet inte.. minns inte.
80. när åt du en hemodlad tomat sist?
Jag tror det var ett tag ;)
81. har du vunnit en prispokal någon gång?
Minns ? hum vet nt
82. är du bra på matlagning?
Ganska, fats hatar att ha det stökigt när jag lagar mat eller bakar..
83. klarar du att tanka själv?
Tror jag säkert.
84. har du beställt något från de där shoppingprogrammen (typ TVshop) som går på reklamtevekanalen?
Nej, men ser det när jag har riktigt tråkigt. Då ska dte vara riktigt tråkigt.
85. pepsi eller coca cola?
Coca cola
86. har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?
Har inte jobbat..
87. vad var det senaste du handlade?
Åh, dåligt minne..kanske måste köpa ett på elgiganten ^^haha. vene
88. har du kräkts offentligt?
Ja, framför mamma =)
89. vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?
Både och
90. tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Kanske.
91. har du ringt något betalnummer?
Ja!
92. kan man vara vän med sitt ex?
Ja, det är klart! Se själv ut o se, inte omöjligt precis.
93. vem var det du besökte på sjukhus senast?
Ingen, eller jo min moster som födde barn (minkusin)för två år sen ;)
94. hade du mycket hår som liten bebis?
Kanske, mellan
95. vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?
Mobilsvar låter såhär ''Hej, du har kommit till Lisas mobil, men jag kan itne vsara just nu men lämmna gärna ett medelande eller ring igen senare. Herå!''
96. vad har du i din väska?
Massa skrot papper..
97. någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
vetja
98. vad har du att vara tacksam för?
Att mamma har köpt godis, chips o sånt!=)
99. var hittade du den här listan?
Hos Melinda
100. tre personer jag vill ska fylla i denna enkät:
Dina, syrran, min morbror
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0