Dan före dan före doppare dan

2008-12-22 / 19:46:27

Wow, villken dag! Har varit och shoppa loss *host* med Lina. Köpte en eieliner, och en sminpensel.. Och ett diadem då. om fortfarande ligger kvar i bilen. Tycker det är störande att när man köper sånna där smala diadem, som då jag är beroende av så går dom skit lätt sönder. Det kan knaka till sen är dom knäckta. Sen när man köper en ny så kostar dem fajtiskt 20 kronor.. Dyrt för ett smalt diadem! Men, vad gör man inte för att sit hår ska se bra ut ;o) *heh*

Snökrig med kusinerna har jag nu senast varit med om. Joel råkade få snö i ansiktet så följde han inn. Lillgubben grät ''Pappa, pappa'' hela vägen! Förlåt äslklng för att det träffade i ansiktet! Jag och Lina och sebbe fortsatte sedan. Och sebbe älskade när Lina kastade snö kakor som råkade träffa hans asikte!! Han skrattade och slängde sej i snön! Hihi!
Jag märkte nbått riktigt guliligt med sebbe när vi var ute. När han gör snö änglar så skakar han på huvudet med, inte bara ben och armar! Det såg för roligt ut!

Nu var det ett rätt så långt inlägg!
So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0