Scrapat - hela dagen

2008-08-14 / 19:09:47
Hej alla läsare! Jag har hela dagen tagit mej tid att gjort masser med scrap booking. sen kom pappa, sen så for han, sne så scrapade jag mer o mer o mer.. blev massa skoj saker. Tog gammla bilder och mixade lite. Måste köpa mer scrapbooking saker, detta var så lite bara.. men ska snart skaffa mer.. Synd att man knappt ser dom små söta detaljerna på bild men fotar bara med en sony ericsson nu.. vill ha min nikon..

Sen så kom vi just hem från kusinerna och mormor och morfar. Vi stannade på subway och köte mat.. skit mitt kyckling bröst var slut. - fick ta kalkon bröst.. inte lika gott.. jaja..

Juste, kommer lägga upp massa bilder jag tagit som jag lägger upp ikväll.. elle rimorgon.. eller ja ;)

Kommentera vad ni gjort idag ;) / L
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0