Morgonlista - orkar du läsa?

2008-08-02 / 10:49:48

Regler:
Svara på de tjugo VEM-frågorna, utmana sedan 5 personer att göra det samma.
Jag utmanar: Den som vill!


Vem är din bäste vän?

Min bäste vän är Dina!
Vem älskar du?
Min familj såklart!
Vem hade du senast sex med?
ingen, är osklud ju!
Vem vill du bli full med?
vene ännu
Vem är den bästa artisten?
amy diamond
Vem pratade du senast i telefon med?
öhm.. veicko
Vem har du en liten crush i?
chrush ? vad ere ?
Vem är snyggast i världen?
haha veene
Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det?
min familj. och fattiga barn!
Vem är snällast i världen?
Det är väldigt många (a)
Vem är din bästa kompis?
Det var smama fråga ovanför (överst) så läs där om dun redan har glömmt det! ;)
Vem vill du prata med?
ingen just nu!
Vem sov du med senast?
mamma
Vem såg du full senast?
husrå ?
Vem vet allt om dig?
ingen!
Vem kysste du senast?
ingen haha
Vem kramade du senast?
mamma
Vem kan berätta allt för dig?
Dom som litar på mej såklart! ;)
Vem kan du berätta allt för?
mamma o mormor o dina
Vem hatar du?
Ingen, hata är ett starkt ord! ;)

Kommentarer
Postat av: christine

Hejsan :)



Jag är intresserad av vad folk tycker om min blogg.

Bra eller dålig?



Hoppas du har tid och lust att ta dig en titt :)

2008-08-02 @ 11:08:38
URL: http://christiinek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0