Intervju

2008-08-29 / 22:08:09
Liten intervju ..

Lisa, du vill verkligen bli sångerska stämmer det?
-Jaaaaaa, det stämmer! Vill verkligen detta med musiken.. vänta bara nått litet år, ska ni se mej o mina shower och min alåtar, minamina mina autografer vill alla ha ;)

Ser fram emot det du skrev :) vad ska du göra imorgon?
- Svårt att seja, sova ut.. villket jag måste göra. Har kommit nån försent nästan varje morgon nu i veckan huhu..

Vem sover i samma säng som dej?
- Ingen, om jag inte sover med mamma ibland. Men annars bara mina kuddar haha :) Vill ha en kille och kramas med juu.. menb det måste finnas så det blir över haha skojade. Får hålla utkik! :)

Nice! Vad pågår hos dej nu?
- Ingenting, försöker svara på frågorna och formulera bra svar haha nej, vi tar dte lungt och snart sjunker vi nog ner i soffan och ser en film!

Trevlig kväll då, sångfågeln här!
Tackar! Det var snällt sagt, och såklart sejr jag detsamma :)

Bloggar mer imorgon om tiden finns till :o)    P o k <3 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0