Dagens lista

2008-08-12 / 18:14:12

ALLMÄNT
Namn: Lisa
Piercingar: öronen bara
Tatueringar: nej såklart inte
Längd: 154 ?
Skostorlek: 36
Hårfärg: blondin
Önskar du att du bodde någon annanstans: nej trivs så bra i ske-å och denna bostad med.
Tänker du på självmord: Nej ?
Vilket shampoo använder du: Gliss men det är olika vad mum köper
Vilken parfym använder du: fizzy , luktar så gott
Vad är du rädd för: ganska mkt.. eller för mkt..
Gillar du att tvätta: Nej
Gillar du Berg-och-Dalbana: ja

SENASTE
Film du hyrde: vene
Film du köpte: ojj vene, köper aldrig film, isånfall är det mamma som köper och jag som ser dem haha
Låten du lyssnade på: en intervju med blondinbella
Låten du hade på hjärnan: song of joy
Låten du laddade ner: laddar inte ner musik, andvänder youtube!
Personen du ringde: mamma tror jag, men pratade senast med solveig
TV program du tittade på: haha lilla röda trakton imorse :) haha!
Personen du tänkte på: eh vene riktigt

FAVORIT
Mat: olika
Låt: shooting star
Sak att göra: sjunga såklart! :D
Sport: hm gillar fotboll men spelar ingeting
Dryck: vatten, smakar alltid gott.
Kläder: jeans och t-shirt
Film: allt från kärleks komiker till skräckisar - o man ser med nån förstås!
Bil: ahlgrens bilar haha


ANTAL

Gånger du varit kär: vene riktigt
Gånger ditt hjärta brustit: ? eh när man bråkar med folk
Hjärtan brustit på grund av dej: vene
Gånger ditt namn varit med i tidningen: några gånger sådär
Ärr du har på kroppen: ett på knäet sen vene


SENASTE

Bok du läste: eh få se läser mest tidningar
Personen du fick mail av: vene men kollar mailen, dte är oftast flera mail på smama gång och jag är ente den som sitte roch kollar villket mail som jag fick först haha :)
Personen du fick brev av: bästsisen dina, hon skickade ett brev te mej
Personen du fick sms av: oj mobilen är avslagen så i dont know.. sry..
Gången hela din familj åt middag tillsammans: vene


ÖVRIGT

Vad har du gjort idag: varit på travet hela dagen med solan, träffat gumman
Var det kul: Ja super kul att träffa alla gammla godingar! :)
Hur tidigt stiger du upp: beror helt på mej!
Gillar du att slåss: Ja, älskar det, får super krafter
Vad ska du göra ikväll: kanske vara på travet eller hemma men solan ;)

Är du seriös: oftast är jag då det
Vad är du allergisk mot: vene men om jag äter mkt kiwi får jag utslag runt munnen
Var har du ont: hurså?
Använder du hårspray: Inte ofta, har oftast en svans eller en bulle haha
Kan du stå på händer: nja tror ente det, men har kunnat!
Favorit serie: blou water high


ÖVRIGT MER

Salt eller socker: beror på
Gillar du ketchup: nja, ibland men brukar ta ganska lite åt gånge om man sejer så..
Är du glad nu: Ja!!!
Var du glad igår: Finns inte en dag jag inte är glad tror jag ? :o
Känner du någon som jobbar på sjukhus: hm nää tror inte det
Vad dansar du till: haha dansar kansk einte så bra hehe..
Stockholm är: sveriges huvudstad
Göteborg är: en svensk stad
Kan du sjunga: Ja faktist, men övar mkt och sjunger hela tiden. får många kommentarer att jag är bra på att sjunga, tack hörrni ;)
Mer värt än guld: familjen
Spaghetti eller makaroner: inget av det haha
Ett land jag helst vill besöka: thailand vore nice, men fört grekland
Ska bli skoj: masssssssssssssssssssssssssssoooooor
Ska inte bli skoj: minddddddddddddddddddreeeeeeeeeeee
Sparar till: en system kamera :)
Väntar på: solveig ska ringa,
Pålägg som gäller: olika , skinka ( nu ringde solveig) :)
Dagens dryck: vatten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0